ARTYKUŁY TECHNICZNE
OKUCIA MASZTU (GOOSENECK) – IOM
Zanurz się w przepisach dotyczących okuć masztów w jachtach klasy IOM! Dowiedz się, jakie są obowiązkowe i opcjonalne elementy, jak prawidłowo je zamocować oraz jakie limity rozmiarów muszą spełniać elementy obrotowe. Przestrzeganie tych zasad jest niezbędne, aby uniknąć problemów podczas certyfikacji i startów w regatach. Zapraszamy do lektury!
MOCOWANIE KOREKTORÓW WAGOWYCH
Od tego roku obowiązuje nowa interpretacja przepisów dotyczących mocowania korektorów wagowych w łódkach. Dowiedz się, dlaczego rzepy przestały być dozwolone i jak teraz prawidłowo przymocować odważniki do konstrukcji łodzi. Ta zmiana jest kluczowa dla każdego żeglarza przygotowującego się do regat. Przeczytaj więcej w naszym najnowszym wpisie!
OZNACZENIA NA KADŁUBIE JACHTU KLASY IOM
Zastanawiasz się, jak prawidłowo oznaczyć kadłub swojej łódki klasy IOM? W naszym najnowszym artykule szczegółowo omawiamy wszystkie kroki, które musisz podjąć, aby twoja jednostka spełniała wymagania klasy Międzynarodowej Klasy Jachtów Jednokadłubowych (IOM). Dowiesz się, jakie są obowiązkowe oznaczenia, jak je umieścić, oraz na co zwrócić uwagę, aby uniknąć problemów podczas zawodów. 🏆🌊 Nie przegap tej dawki wiedzy! Kliknij i bądź pewien, że twoja łódka jest zawsze gotowa do startu! 🚀
TRANSFORMACJA F5-E NA IOM
Transformacja Jachtu klasy F5-E do IOM nie jest taka trudna. Sprawdź jak z lekkim nakładem pracy i pieniędzy zmienić swojego "Eciaka" w jacht międzynarodowej klasy IOM